وزیر بهداشت در مشهد؛

افتتاح نخستین بیمارستان خصوصی چشم پزشکی شمال شرق کشور

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای ساخت نخستین بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی شمال شرق کشور در مشهد، ۵ سال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین بیمارستان خصوصی چشم پزشکی شمال شرق کشور ضمن تبریک روز پزشک؛ گفت: مشهد هم از نظر معنوی و هم از نظر مادی برای مردم معدن برکت است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افتتاح این بیمارستان بیان کرد: برای ساخت نخستین بیمارستان تخصصی چشم‌پزشکی شمال شرق کشور در مشهد، ۵ سال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در علم پزشکی ایران، متذکر شد: بیمارستان خاتم الانبیا در مشهد نیز که به‌درمان بیماری‌های چشمی می‌پردازد، باید بدون رقابت با بیمارستان «بینا» که امروز افتتاح شد، به‌ارائه بهترین خدمات به‌مردم بپردازد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی افتخارآفرین هستند

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: هر فردی که در مشهد در حوزه بهداست و درمان هزینه کند، ضرر نمی‌کند، امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی هم در مشهد و کشور افتخارآفرین هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متذکر شد: چه‌خوب است که بیش از این، درخصوص مسائل درمانی و بهداشتی فعالیت شود و چنانچه می‌خواهیم، اقتصادی و یا سیاسی فکر کنیم، چه‌خوب است که رفاه مردم را نیز در نظر بگیریم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.